Recension av Hello glow…

Ja nu har jag läst den fantastiska boken Hello Glow.. eller ja jag gjorde det för ett tag sedan men ni vet livet kom mellan mig och bloggen.. men nu så!

Alltså Hallo vilken kärlek till denna bok! Jag bara älskar den.. verkligen allt du behöver veta, kan nog säga att det är som en grundkurs i att bli naturligt snygg..  Jag har lärt mig så otroligt mycket, jag var redan med på tåget ang hur en måste sova, träna, äta men just den delen i boken som berör oljor och fukt var så bra för mig då jag inte kunde så mycket om just oljor men förstår att det är ju grejen.. olja och fukt.. alltså älskar boken! Den finns att köpa HÄR. Måste då förtydliga detta är inget samarbete utan jag bara recenserar boken för att den är så jäkla bra!

Alltså sen kolla.. jag fick en signerad bok.. alltså jag blir ju lite starstruck.. Jag följer nästan alla bloggare på Naturligt snygg men min favorit är ju såklart Hannah Sjöström , om ni inte följer så in och kolla.. bästa bloggarna om du frågar mig.

Om ni som jag hänger en del inne på Naturligt snygg så vet ni nog att Green Beauty Day 2018 går av stapeln den 5 maj… och jag har helt missat att köpa en premium biljett.. alltså fatta typ några av mina absoluta idoler som Maria Åkerberg och Karin Björkegren Jones , Hannah Sjöström ska föreläsa och jag har missat att få tag på en biljett som garanterar att jag får plats på föreläsningen… alltså skit! Om någon har en premium biljett men inte tänker gå så kan jag kanske få köpa den.. snälla hör gärna av er till mig då.

Men i allafall så tillbaka till själva boken som jag skulle recensera.. jag är kanske inte så bra på att recensera men jag måste nog säga att denna bok är verkligen en jättebra grund i att vilja förstå sig på hudvård och  boken verkligen får en att förstås att en måste ta hand om hela kroppen för att faktiskt få en naturlig glow.. finns inga genvägar.. jag rekommenderar verkligen denna bok.. så så bra!

Ha det fint nu och om någon har en premium biljett som inte tänker gå.. hör av dig..

Kram

Taggat , , , , , , ,